Novinky

Kyosho X-pierience Day Bistensee, Německo (25. - 27.6.)

09.07.2010 08:38

Na padesát závodníků se sešlo v severoněmeckém městečku Bistensee, aby se zúčastnili Kyosho Xperience Days, což bylo další setkání příznivců značky Kyosho. Uživatelé této značky, kteří dorazili měli možnost se setkat převážně s německými závodníky této značky, dále pak na startovní listině nechyběli jezdci ze Švédska, Dánska , České republiky – Honza, Tomáš a Zdeněk Kapičkové a dále také japonský designer série Inferno Yuuichi Kanai. Ten pokračoval v propagaci nového podvozku po Francii i v Německu. Honza s Tomášem soutěžili v kategoriích Buggy a Truggy, Zdeněk se zúčastnil kategorie 1:8 Buggy Elektro. Poslední kategorií po Buggy IC, Truggy IC a E Buggy byl jakýsi „mišmaš“, který byl určen pro závodníky se všemi různými typy podvozků (buggy 1:10, short course, monster truck), jak bývá v Německu zvykem tito závodníci závodní dohromady v jedné kategorii.

Závody začaly v pátek volnými tréninky, kdy na těžké dráze každý hledal jak v dopoledním, tak i odpoledním tréninku optimální nastavení. Trať byla obtížná zejména díky několika typům povrchů, kterých jsme na dráze napočítali dvanáct!!! Mezi povrchy nechyběla hlína, umělý koberec, zatravňováky, dřevo nebo zámková dlažba. Dominantou tratě byl most, který umožňoval křížení dráhy.

Sobota byla určená čtyřem kolům kvalifikací, pátá byla na programu v neděli hned po ránu před finálovými jízdami. Kvalifikacím kraloval Yuuichi Kanai, naši se umístili na pátém a sedmém místě, automaticky si tak zajistili postup do semifinálových bojů, ze kterých v průběhu dne bez větších problémů postoupili. Zdeněk Kapička obsadil v kvalifikaci elektro buggy šesté místo, zde všichni zúčastnění postupovali do jediné finálové jízdy, která měla tři kola.

Během sobotního dne nechyběl ani Kanaiův workshop, kdy Yuuichi ukazoval jak správně sestavit diferenciál a během všech tří závodních dnů ochotně pomáhal nastavovat podvozky všem závodníkům. Po sobotních kvalifikacích, Kanaiově workshopu následovalo nedaleko dráhy velké pohoštění jako poděkování všem přítomným závodníkům.

V neděli se po první kvalifikaci rozeběhl kolotoč finálových jízd, které odstartovala osmifinálové jízdy, následované čtvrtfinálovými, prokládané finálovými jízdami elektro. Náš zástupce v této kategorii si nakonec polepšil a obsadil páté místo a tak při vyhlašování byl vidět v jeho obličeji jistý výraz spokojenosti. Finále kategorie Truggy vidělo pouze našeho jednoho zástupce, kterým byl Tomáš Kapička a obsadil po 20ti minutách čtvrté místo. Finálová jízda buggy přinesla vítězství Yuuichi Kanaiovi, který vyhrál rozdílem třídy, Tomáš Kapička nakonec obsadil šesté místo, i přesto dlouhou dobu jezdil na bronzové příčce, bohužel krátce před koncem se přes něho přehnali domácí jezdci, další náš zástupce Honza Kapička obsadil konečné osmé místo.

- H.K. -

 

>>

12. Kyosho Masters - Sucy en Brie, Francie (17.-20. 6.)

08.07.2010 18:09

Další ročník prestižního závodu, kterého se každoročně již od roku 1998 zúčastňují všichni příznivci japonské značky Kyosho. I tentokrát se účastnili přední tovární jezdci, bohužel však postrádal závodníky z USA, kteří se připravovali na mistrovství Severní Ameriky, které se konalo hned po tomto závodě. I tak byli mezi jezdci Jerome Aigoin, David Ronnefalk nebo Linus Thern. Mezi závodníky nechyběl ani konstruktér firmy Kyosho Yuuichi Kanai, který do Paříže opět přivezl novinku. Stejně jako před dvěma lety, kdy v Paříži představil zbrusu nový podvozek MP9, tak i tentokrát přivezl inovovanou verzi s označením MP9 TKI 2. Premiéra podvozku na pařížské dráze se však musela odložit ze čtvrtka na pátek, jelikož se letištnímu personálu nelíbily dva padesátikilové kufry, které sebou japonský závodník do Evropy přivezl a musel jej tak nechat na více jak 24 hodin uvězněné na místním letišti. V pátek dopoledne však obě jeho zavazadla dorazila na trať a při vybalování se kolem jeho stolu sešli všichni přítomní spolu s fotografy, aby ukořistili první snímky nového modelu.

Do Paříže také vyrazili zástupci našeho klubu – Michal Šindelář, Honza Kapička, Tomáš Kapička a Zdeněk Kapička.

Závod byl vypsaný celkem do třech kategorií – 1:8 Buggy IC, 1:8 E Buggy, 1:8 Truggy IC, kategorie 1:8 Buggy IC je navíc rozdělena na tři jakési výkonnostní podkategorie – Tomáš nás reprezentoval v kategorii Expert, Michal s Honzou v Elite, mimo jiné se Tomáš s Honzou zúčastnili i kategorie Truggy, Zdeněk nás reprezentoval v kategorii 1:8 E Buggy.

Ani jeden náš závodník bohužel neprošel v neděli do hlavní finálové jízdy, dalo by se říci, že se našim vůbec nevedlo – první šel na řadu Tomáš Kapička, který ve své semifinálové jízdě jezdil dlouhou dobu na postupu, na velkém skoku však uštědřil svému modelu osudovou ránu, až se mu zastavil motor a bylo po nadějích. V kategorii Elite šel na řadu první Honza Kapička, kterému se bohužel ve vedru odlepily pneumatiky nalepené těsně před jízdou a byl nucen zajet do boxů, v kategorii Elite se ukázala tato ztráta jako osudová. Následoval svojí jízdou Michal Šindelář, bohužel jeho model po zajetí v jedné ze zatáček na ostrý kámen zastavil a i on tak neprošel semifinálovým sítem. V kategorii truggy naši po kvalifikacích bojovali ve finále B, ve kterém obsadili druhé a třetí místo. V kategorie elektro v buggy v součtu výsledků obou finálových jízd obsadil Zdeněk 11. místo.

Po 45ti minutách si v hlavní finálové jízdě kategorie 1:8 Buggy IC odnesla Jerome Aigoin, který byl hnán domácími závodníky a v soubojích s Davidem Ronnefalkem předváděli nevídané kousky. Kategorii truggy ovládl také Jerome Aigoin, kategorii Elektro ovládl švédský závodník Linus Thern. Po odjetí všech finálových jízd se všichni zúčastnění sešli na společném vyhlášení, kde byl vyhlášen každý závodník a obdržel upomínkový předmět, tentokrát v podobě pracovní podložky, jak jinak než značky Kyosho.

- H.K. -

 

>>

MČR 2010 "B" Dolní Bukovsko - pozvánka

27.06.2010 11:34

Po lehké pauze v mistrovském seriálu se první červencový víkend koná třetí závod MČR kategorie B na trati v Dolním Bukovsku. Přihlášení do tohoto závodu je možné na nových stránkách RCAČR na adrese https://www.rcacr.cz/prihlasky-6/

>>

Bitty Contest 2010, Itálie (12.-13.6.)

18.06.2010 19:58

Již druhý ročník závodů v kategorii 1:8 buggy uspořádal italská firma Bittydesign zabývající se hlavně stříkáním karoserií a výrobou doplňků pro svět RC modelů jejíž majitely je rodina Rabitty. Pokud vám jméno připadá známe tak jedním z bratrů je Ricki Rabitty, italský mistr a účastník finále ME. A tak na tomto závodě nebyla nouze o známé jména z Offroadových tratí. Kromě Rickiho byl mezi přihlášenými též Darren Bloomfield, Richi Gomez, Fabrizio Teghesi a mnoho dalších více či méně známých jmen. Celkem se na startu sešlo 118 účastníků z celé Evropy. Náš klub měl zástupce v podobě Honzy a Toma Kapičků, Michala Šindeláře a Pavla Brauna.

Celý závod byl pojat trochu netradičně a systém finále byl pojat v "americkém stylu". Jezdci jsou stejně jako u nás rozděleni po kvalifikaci do rozjížďek s tím rozdílem že nejsou finálové jízdy A a B, ale všichni jsou rozděleny do finále A až v tomto případě finále J. Z každého finále postupují do dalšího první tři jezdci. Před finálem A kterého se účastní první jedenáctka z kvalifikace a dále pak první tři jezdci z finále B, probíhá o poslední patnácté místo ještě souboj v tzv LCQ (last time qualification). Jedná se o pětiminutovou jízdu s pevným startem nepostupujících z finále B a tří nepostupujícíh z finále C.

Kvalifikace se jedou v nám známém stylu. Zde se jelo na čtyři jízdy, z nichž se dvě nejlepší počítaly. Po kvalifikaci první pozici jasně obsadil Darren Bloomfield. Naši se svými výsledky probojovali do finále F v případě Pavla Brauna a do finále C v případě Michala Šindeláře a bratrů Kapičkových. Pavel skončil ve finále F na 6. místě a dále již nepostoupil. Michal Šindelář obsadil ve finále C 11. místo a Tom Kapička 6. místo. Jediný kdo se posunul o finálovku výš byl Honza Kapička, který dojel ve finále C na druhém místě a postoupil do finále B. Zde se mu již tolik nevedlo a obsadil 11. místo. Tím pro něj ani pro jeho bratra závod nekončil, neboť měli ještě šanci v tzv. LCQ finálovce, kde se bojovalo o jedno místo do finále A mezi patnácti závodníky. Všechny jízdy byly díky italskému temperamentu vcelku napjaté, neboť se jezdilo hodně agresivně. O to větší řežba se strhla ve finálovce LCQ, kde se jelo "hlava nehlava". Zde nakonec Honza dojel na 10. místě a Tom na 8. místě.

Ještě před startem finále proběhla poslední "atrakce". Pořadí na startovním roštu finálové jízdy A neurčovalo dosažené pořadí, ale jelo se o ně ve speciální jízdě. Ta se sestávala z jednoho zahřívacího a dvou měřených kol. Každý závodník jel na trati naprosto sám a celé klání bylo jistě zajímavým zpestřením nejen pro diváky. Zde nakonec nejrychlejšího času dosáhl Mirko Bianchi a startoval tak z první pozice. O tu však po startu v prvním kole přišel a vedení se ujal Darren Bloomfiel, který si ho nenechal vzít a celý závod tak vyhrál. Druhý do cíle dojel domácí Riccardo Rabitty a třetí skončil Richi Gomez.

- pH -

 

>>

Czech Open 2010 Most (5.6.)

11.06.2010 21:05

Sobota 5. června 2010 byla dnem, kdy se uskutečnil další závod oblíbeného seriálu Czech Open v kategorii 1/8 buggy. Dějištěm závodu byla tentokrát dráha v Mostě, patřící místnímu RC buggy klubu. Po dlouhodobě trvajícím období špatného počasí předpovědi meteorologů signalizovaly hezký slunečný den, s průměrnými teplotami a hlavně – po dlouhé době bez deště.  Od samého rána se tak na všechny zúčastněné usmívalo sluníčko, které vydrželo svítit po celý den, takže ani zúčastnění jezdci ze vzdálenějších krajů republiky nemuseli litovat. Dráha v Mostě je navíc nově poupravená, ve střední pasáži přibyl nový skok a především byla dráha pokryta vrstvou nově navezené a zaválcované hlíny, takže se všichni těšili, že bude maličko potlačena známá vlastnost mostecké dráhy – „hltání“ pneumatik… J

Na startu se sešlo 44 jezdců, což je velice slušná účast i vzhledem k souběžně probíhajícímu závodu Mistrovství České republiky, který se jel v sobotu a v neděli 5. a 6. června ve Skřipově u Opavy. Přesto se v poli jezdců objevilo několik jmen závodníků, kteří se obvykle pravidelně účastní MČR. A tak i poměrně velký počet diváků mohl vidět „v akci“ jezdce Lukáše Zemana, Miroslava Fedeleše, Ottu Gotzla, tři jezdce z rodiny Šilhavých, Filipa Trnku, Tomáše Kleina, nebo bratry Havlíčkovy. V průběhu závodů bezvadně fungovalo zázemí, vč. stánku s občerstvením. Kvalifikační i finálové jízdy proběhly vcelku pohodovým a bezproblémovým způsobem, úsměvným okamžikem byl start jednoho z jezdců do 1/8 finále jízdy do protisměru (a tedy i opakovaný start celé jízdy), poněkud smutnější je fakt, že také na závodě v Mostě se objevily případy napomínání za nesportovní chování, konkrétně za zkracování trati.

Mělo by být pravidlem a minimálně slušností, aby se i méně úspěšní účastníci zdrželi do konce závodu, pokud nemají vážný důvod ze závodů odjet dříve. A to nejen kvůli atmosféře, ale třeba i ze slušnosti, aby zatleskali vítězům. Tentokrát všichni, kteří až do konce vydrželi, byli odměněni fantastickým zážitkem v podobě nádherného půlhodinového souboje finalistů. Za vše snad hovoří již jen to, že rozdíl dosažených časů na prvních místech byl po dokončení závodu pouhých několik vteřin.

Po startu se vytvořila skupina ve složení Lukáš Zeman, Robert Havlíček a Martin Zicha, který se poměrně rychle probojoval na třetí pozici před Jana Zámiše. Tato skupina se o dobu závodu víceméně vzdalovala ostatnímu poli, třebaže v jeho průběhu docházelo k vzájemným předjížděním a soubojům. Také na ostatních místech probíhaly tvrdé boje, pozornost diváků však nejvíce přitahoval souboj na předních příčkách startovního pole. Krátce před prvním tankováním zhasl do té doby vedoucímu Lukášovi Zemanovi motor. Mechanici tedy museli pro model doběhnout, nastartovat a třebaže rovnou takticky dotankovali, Lukáš vyjížděl z boxů z citelnou ztrátou, posléze umocněnou opětovným utichnutím jeho pohonného agregátu při výjezdu z boxů. Vedení se tedy ujal v pohodě jedoucí Robert Havlíček, ovšem téměř vzápětí, ještě před první tankovací zastávkou došlo jeho autě k defektu – poměrně známému „zaražení“ tyče horního předního ramene dovnitř plastového čepu. Robert  byl  tak nucen po celý zbytek závodu jet s pravým předním kolem přiklopeným do „A“ v úhlu cca 30°! A nutno říci, že jeho jízda s takto invalidním autem byla fantastická, třebaže na něj zezadu dotíral zpočátku Jan Zámiš a později zejména Lukáš Zeman a Martin Zicha. Přesto dokázal Robert být rovnocenným soupeřem jezdcům s nepoškozenými buggynami, ačkoli i na pouhé rovině bylo velmi problematické udržet vůbec vůz v nějaké rozumnější stopě. V úvodu druhé poloviny závodu Lukáš Zeman nakonec opět dosáhl svého, po vynikající stíhací jízdě se posunul znovu na první pozici a začal se pomaličku vzdalovat Robertovi Havlíčkovi a třetímu Martinovi Zichovi. Přiblížila se však doba druhé tankovací zastávky, a s ní opět stejné drama – Lukášovi Zemanovi  zhasl motor potřetí a jezdec tak musel opět dotahovat citelnou ztrátu. Zhruba v polovině závodu tedy bylo pořadí Robert Havlíček, Martin Zicha a Lukáš Zeman. Dotahující se Martin Zicha se za Roberta Havlíčka zavěsil, drobnými útoky jej „oťukával“  a čekal na ideální příležitost k útoku. Nutno dodat, že se na Roberta (vzhledem ke stále se zhoršujícímu stavu geometrie jeho auta i pneumatik vcelku pochopitelně) také ostatní jezdci pomalu, ale jistě dotahovali. Také Lukáš Zeman se s jistotou sobě vlastní opět propracovával kupředu a v době třetího tankování byl znovu na prvním místě, když mezitím dotáhl a předjel jak Martina Zichu, tak i nadále druhého Roberta Havlíčka.

Třetí tankování Lukášovi proběhlo bez potíží a zdálo se, že přes všechny nástrahy si nakonec dojede pro zlato, když si jeho motor postavil hlavu potřetí. Následně mu tedy opět jen zbývalo dohánět nabranou ztrátu a byl nucen se znovu prokousávat kupředu. Za to patří Lukášovi ocenění, neboť se mu podařilo dosáhnout mety vedoucího jezdce do třetice, když se zhruba 9 minut před koncem závodu opět usadil na prvním místě. Krátce před koncem finále po vzájemném střetu předjel Martin Zicha vzdorujícího a do té doby druhého Roberta Havlíčka. Jezdci tedy dojížděli v pořadí – Lukáš Zeman, Martin Zicha a Robert Havlíček a závod gradoval. Bohužel dosti nešťastně pro Lukáše Zemana, jehož smůla se doslova ve finiši v posledním kole završila čtvrtým zhasnutím motoru na první pozici! Dramatický závod tak měl ještě jednu zápletku – okolo ztichlé Lukášovy buggyny se přehnal Martin Zicha těsně následovaný stále bojujícím Robertem Havlíčkem. Do konce závodu zbývalo již jen pár vteřin a všichni jen čekali na rozuzlení posledního rébusu - zdali bude boj Lukáše Zemana alespoň o umístění na stupních vítězů úspěšný…

Ve finále plném napětí a adrenalinu nakonec díky trpělivé a bez vážnějších potíží absolvované jízdě zvítězil Martin Zicha. Na druhé pozici skončil Robert Havlíček, jehož radost a uspokojení z vynikajícího výsledku s takto pochroumanou buggy z něj zářila na každém kroku. Ostatně finálová jízda byla krásně čitelná i na Robertových pneumatikách, když pravá přední pneumatika byla naprosto ohoblovaná prakticky až na disk na své vnitřní hraně, obdobně jako levá zadní pneumatika, neboť model jel díky svému poškození po většinu závodu vlastně „šejdrem“… Třetí místo v mosteckém závodě nakonec přeci jen a zaslouženě ukořistil velmi smutný Lukáš Zeman, který si opět – letos již poněkolikáté – vybral svou porci smůly.

Přesto je potřeba jemu, Martinovi Zichovi i Robertovi Havlíčkovi a vlastně všem finalistům i ostatním závodníkům a účastníkům mosteckého závodu poděkovat za předvedené výkony, nádhernou podívanou a pořadatelům pak za dobře připravenou trať včetně zázemí.

- Tomáš Klein -

Fotografie ze závodu je možné vidět zde

>>

MČR 2010 Truggy Skřipov (6.6.)

06.06.2010 21:06

Stejně jako u kategorie 1:8 IC Buggy, proběhl v kategorie 1:8 IC Truggy další závod MČR na trati ve Skřipově. Na ranní rozpravě se sešlo však pouze sedm jezdců a tak to vypadá že v rámci MČR si budeme muset na takovouto účást pomalu v letošní sezóně zvykat. Je škoda že je tato kategorie takto málo zastoupena, protože závody jsou neméně zajímavé a napínavé jako v kategorii Buggy. Z našeho klubu se účastnilo celkem pět zástupců a tak jsme měli značnou převahu. Díky malé účasti se jela kvalifikace pouze na dvě kola, protože všichni jezdci, kteří projeli minimálně jedno kole v kvalifikaci měli zaručenou účast ve finále.

Zde z první pozice startoval domácí Jirka Kubánek následován našimi zástupci Jirkou Dvořákem a Pavlem Braunem. Ten se stejně jako v Horním Jelení krátce po startu propadl na konec startovního pole. Naopak dopředu se propracovávali oba bratři Kapičkové. První místo ze startovního roštu však nepustil Jirka Kubánek, který byl z počátku pronásledován pouze Jirkou Dvořákem, ale nakonec své místo uhájil po celých 30 minut. Druhý dojel již zmiňovaný Jirka Dvořák. O třetí příčku sváděl souboj Pavel Braun, Honza a Tom Kapička. Oba bratři však nakonec pro technické problémy na svých modelech závod dokončili na chvostu výsledkové listiny a tak třetí příčku obsadil Pavel Braun před čtvrtým Lubošem Krchem.

Velké dík patří organizátorům z klubu JK cars team, kteří na tento závod sehnali dostatečný počet nasazovačů a dokonce i chybějících mechaniků.

Komletní výsledky zde

 

>>

MČR 2010 "B" Skřipov (5.6.)

06.06.2010 20:30

Seriál MČR 2010 1:8 IC Buggy pokračoval druhým závodem kategorie "B" na trati JK Cars Teamu ve Skřipově. Na startu se sešlo 28 jezdců. Je otázka do jaké míry ovlivnil účast na tomto závodě souběžně konaný Warm Up na ME 1/5 Touring cars a Formula, který se jel ve Slavkově. Asi větší vliv měl však souběžně konaný závod v kategorii 1:8 IC Buggy - Czech Open v Mostě. Na start tak nedorazilo mnoho jezdců zejména z Čech, kteří v minulosti patřili mezi pravidelné účastníky MČR.

Trať ve Skřipově doznala změn a přestože v minulých dnech spadlo na Moravu hodně vody, trať byla ve skvělé kondici. V té bylo také počasí a závod doprovázal snad první opravdu letní víkend. Poprvé v sezoně se tak modely nemusely zbavovat po každé jízdě přídelu bahna a jezdci se tak mohli soustředit hlavně na svůj výkon. Kvalifikace proběhly v pěti kolech po třech skupinách. Vítězem se stal Jiří Mára, před Martinem Zvárou a Davidem Kuklou. Skvělou čtvrtou příčku obsadil Honza Kapička, kterému se v kvalifikacích vedlo. Do první desítky se dostal ještě jeden náš zástupce a to Michal Šindelář.

Finálové jízdy začaly čtvrtfinálem B, kde ze třetí pozice po poseldním tankování pro technické problémy odstoupil Pavel Braun. Naopak čtvrtfinále A jasně vyhrál Libor Lukášek a postoupil do semifinále. Zde obsadil Jiří Dvořák sedmé místo v semifinále B a do finále z této finálovky postoupil Michal Šindelář a Honza Kapička. Z duhého semifinále A postoupil z našich zástupců pouze Tomáš Kapička a tak jsme měli ve finále nakonec tři zástupce.

Samotné finále po technický problémech Jirky Máry vyhrál Ludvík Kurečka těsně pře Davidem Kuklou. Svůj vyborný výsledek z kvalifikace potvrdil Honza Kapička který dojel celkově na třetím místě. Nepopulární čtvrté místo obsadil Michal Šindelář. Posední náš zástupce Tom Kapička díky technickým problémům obsadil devátou příčku.

Kompletní výsledky zde

 

>>

MČR 2010 "B" Skřipov - aktuální info - počasí

04.06.2010 09:29

Aktuální informace: trať sjízdná, slunečno a větrno, dle předpovědi na víkend slunečno bez deště

Nic tedy nebrání víkendovému zápolení v rámci MČR Buggy & Truggy

 

>>

Oberlausitz – Cup 2010 (27.5.)

02.06.2010 09:03

Krom závodů, kterých se naši členové v hojném počtu zúčastňují v tuzemsku, rádi vyjíždí také za hranice, a to především pro získávání zkušeností na závodech obsazených jezdci zvučných jmen.

Pozvání na závody do nedalekého Německa (dříve DDR) sice vyznělo honosně, ale posléze se ukázalo, že se jedná o „cupový“ regionální závod pro uzavřenou skupinu lidí, kteří propadli modelům aut stejně jako je to u nás. Do Německa vyrazila čtveřice jezdců z ČR, z našich klubových jezdců Zdeněk Kapička, který se vydal odzkoušet svoji zbrusu novou elektro buggy.

Startovalo se ve čtyřech kategoriích – buggy 1:8 IC, truggy, elektro 1:10 a čtvrtá kategorie byla určena pro modely, které nebylo kam zařadit. Celkový počet účastníků byl 42. I přes to, že v Čechách lilo jako z konve, bylo až neskutečné, že za hranicemi bylo počasí i dráha bez známek deště. Po ranním tréninku (smělo se  startovat až po 9. hod.) následoval kolotoč kvalifikačních jízd. Každý absolvoval dvě jízdy a počítala se jedna nejlepší. Zdeněk v kvalifikaci nenašel přemožitele a obě jízdy vyhrál. :-) Následovala povinná polední pauza – v Německu si na dodržování klidu potrpí. :-( Pak se ale zatáhlo a dráhu zkropil přívalový déšť. Zdálo se, že je doježděno. Hned jak přestalo pršet, vtrhli snad téměř všichni účastníci závodu na dráhu a začali vodu vymetat. Po asi hodinovém úsilí byla dráha připravená a mohlo se pokračovat. Sytém finálových jízd je podobný těm našim používaným u elektrických modelů. Spalováky jedou dvě 15ti minutové jízdy a ostatní tři pětiminutové. Systém bodování nám byl utajen, a tak bylo nakonec překvapením, když náš kamarád Petr Končel v kategorii buggy vystoupal na bednu a Zdeněk nakonec ve své kategorii obsadil příčku nejvyšší.

Odjížděli jsme s pocitem dobře strávené neděle v pohodovém závodě. Budeme se těšit, že nás naši noví přátele opět pozvou.

 

>>

Offroadová neděle v Ústí nad Labem - pozvánka

01.06.2010 21:54

Na zrekonstruované dráze v Ústí nad Labem se tuto neděli, tedy 6.6. 2010, konají závody v kategorii 1:8 IC Buggy, 1:8 IC Truggy, Open Nitro, Elektra 1:8 a Elektra 1:10. Start závodu je plánován na 10.00, uzavření přihlášek v sobotu 5.6. v 15.00. Zájemci o start na tomto podniku mají možnost registrace zde. Podmínkou je dobrá nálada, občerstvení zajištěno.

Délka tratě 258m, šířka 4-5m. Souřadnice GPS:50°39'30.265"N, 14°3'36.355"E, mapa příjezdu zde.

>>
<< 19 | 20 | 21 | 22 | 23 >>

Vyhledávání